2014-09-01

1. díjam *-*

 Ma kaptam egy díjjat, amelynek rendkívül örülök! :D A díjat Lyl Shanno-tól kaptam meg, és nagyon, nagyon köszönöm neki *-*.

No de lássunk hozzája :D. (bocsi ha béna vagyok, de 2 hónap blogolás alatt csak most történik velem ilyesmi először...)



11. dolog magamról

Hú... ez nehéz :D

  1. Rengeteg ideig (10 éves korom után is) szoptam az ujjam :"D, aztán egyszer azt mondtam "Elég!" - és 2 nap alatt leszoktam
  2. Swag a stílusom, mégis írok... 
  3. Úgy 10 alvókám van 
  4. Elsős korom óta írogatok, 1-2 év kimaradással 
  5. Van egy design blogom, aminek 5 szerkesztője van + én, mint rendszergazda 
  6. A leges-legjobb barátom, aki már-már a testvérem egy fiú 
  7. 10 évig táncoltam 
  8. Jelenleg gólya vagyok 
  9. Nem teszem soha az ágyam mellé a lábam, mert attól félek, hogy megfogja valami...
  10. Vagdostam magamat 2 hónapig


    11. válasz


  1. Milyen extrém sportot próbálnál ki? Semmit, a biztonság híve vagyok xd. 
  2. Van kutyád, vagy valamilyen háziállatod? Van egy Molly nevű kutyám, német juhász keverék. 
  3. Mi a kedvenc könyved? Szépek, csúfok, különlegesek - imádom az írója gusztustalan, és provokatív stílusát :D
  4. Mióta blogolsz? Úgy 2-3 hónapja
  5. Mi a kedvenc zenéd? Nincsen, univerzális vagyok, még komoly zenét is hallgatok :D
  6. Milyen fajta filmeket szeretsz? Horror, krimi, fantasy ♥♥♥♥
  7. Mi a kedvenc színed? Nincsen, de ha választanom kéne, akkor azt mondanám, hogy szilvakék 
  8. Mi a kedvenc sorozatod? Hú... kedvenc? Nos: Trónok harca ♥ Breaking bad ♥ Walking dead ♥  Sleepy Hollow ♥
  9. Kedvenc kajád? HÚS! - na de picit bővebben: minden gyors kaja :D
  10. Te is nagyon ki szoktál fogyni a kérdésekből a díjjaknál? Hát... eddig még ez az első díjam :) 
  11. Mit gondolsz az okkultizmusról? (bocs, de tényleg nem tudok mit kérdezni) Hát az az igazság, hogy én kényszer szkeptikus vagyok... (igen, van ilyen is) Néha elhitetem magammal, hogy nem hiszek semmi ilyesmiben, de... igazából igen. SZÓVAL UTÁLOM AZ OKKULTIZMUST! - mert f*satós


11. kérdésem



  1. Milyen stílushoz vonzódsz a leginkább? (swag, hipster, goth stb...)
  2. Hány cm vagy? 
  3. Hiszel a szellemekben?
  4. Mi a véleményed a kereszténységről & ateizmusról & sátánizmusról? 
  5. Mit tennél, ha kitörne a zombiapokalipszis? 
  6. Mit tennél, ha hirtelen csodaországban ébrednél fel? 
  7. Megcsókolnál egy békát, hogy utána a te herceged legyen belőle?
  8. Mi a véleményed Dósa Fanny-ról? 
  9. Ha hirtelen elrabolnának, és egy kínai buddhista templomba vinnének, ahol se áram - se térerő, mit csinálnál?
  10. Hová utaznál & mit csinálnál, ha tudnál utazni a térben és az időben?


Akiknek küldöm:

  1. Remény-Szerelem-Álom-Élet
  2. Remember the moments
  3. Jó blogok tárháza

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése